Część 16.

Przekroczyliśmy bramę wioski bez żadnych konsekwencji. Było pusto. Domy były bardzo podobne do domu Alojzego. Niskie, masywne, lekko zaokrąglone ściany, na których mieniły się kolory tęczy wyglądały przyjaźnie.
- Wow. Ale tu pięknie. - powiedziałam do Feliksa.
- Ta kraina jest cała piękna. W tej wiosce produkuje się podkowy dla jednorożców. - odpowiedział mi.
Stanęłam sztywno, a moje oczy wielkością przypominały kule do bilarda.
- Dałaś się złapać? Jednorożce nie istnieją Iwettko. - odpowiedział mi z nutką wesołości.
Dotarło do mnie jak łatwo dałam się nabrać. Zaczęłam myśleć, że to może jednak nie jest taka ściema... W końcu w magię też nie wierzyłam, a tu co? Pojawia mi się magiczny świat.
Rozglądałam się po miasteczku. Kątem oka zauważyłam, że coś się poruszyło. Obróciłam się w tamtą stronę. Moje zdziwienie było jeszcze większe, niż wtedy, gdy usłyszałam o mitycznych stworzeniach. Widziałam przed sobą istotę. Ale jaką! Duża, futrzana kulka z malutkimi nogami, oczami wielkimi jak talerze. Długie ramiona zakończone były frędzelkami. Osobnik nie miał tułowia. Był za to w wściekle zielonym kolorze. Nie sposób było oderwać od niego wzroku.
- Siemka, siemka. Hej ho! Co tam Iwetto? - Wykonując trzy skoki futrzak już był przy mnie. - Wiedziałem, że przybędziesz, wiedziałem! Nie sposób było tego nie wiedzieć, takie rzeczy my już wiemy. Właściwie to wiemy wszystko, a przynajmniej ja. Chociaż muszę przyznać, że nasz gatunek wie bardzo, bardzo dużo... - dalsze słowa do mnie już nie docierały. Stałam sztywno, w moich oczach krył się strach i zdziwienie. Nie rozumiałam już nic.

35 komentarze:

Haha robi sie ciekawie ;p
Dobrze że już jesteś! ;*

 

super girl! really good job!

 

Really good job

 

Fajne, ale krótkie :-**

 

Jakie ty masz jeszcze blogi?

 

@Up - kto mówi, że mam?
Pozdrawiam, autorka.

 

No nie wiem a znasz jakieś ciekawe?

 

@Up - od tego jest wyszukiwarka :). Nie wiem jaka tematyka Cię interesuje.
Pozdrawiam, autorka.

 

Ale ja się pytam Ciebie, a nie wyszukiwarki.

 

@Up - jak już mówiłam, nie wiem jaka tematyka Cię zainteresuje...

 

A co tematyka ma tu do rzeczy. Pytam ogólnie czy znasz jakieś fajne blogi. :)

 

oby!szczęśliwego!Karla :*

 

Anonimowy - Więc ogólnie mówię, że znam. ;]

 

Jak ty zrobiłaś tę tapetę?!

 

No nieźle. Masz talent dziewczyno. Super blog. :)

 

Kiedy nowa część?

 

genialna jesteś;)
zapraszam !

 

miło mi to słyszeć. :) wiele z nas doświadcza tęsknoty do drugiego, bliskiego nas człowieka.

ale już dziś to odrabiamy :D

 

fajny blog.. dodałam się do obserwujących.Pozdrawiam!:)

 

Jej, masz taki talent, zazdroszczę <3
Dodałam się ;3

 

Super!!! ; )
Zapraszam ,obs mnie! :D Plose!

 

Super! Pamiętasz mnie? Mój blog teraz całkiem się zmienił. Prowadzę tam opowiadanie pt. ,,Boginie pięciu żywiołów'' (fantastyka). Jeśli chcesz przeczytać to: www.fantazje.eu

 

Świetnie napisane:-)Zapraszam na mojego bloga www.milioner.eu.Dawajcie komcie i dodawajcie się do obserwatorów. Zapraszam serdecznie!

 

Super piszesz . :) Szkoda , że takie krótkie.. ;*
Zapraszam do mnie . :)

 

To jest CUDOWNEEEE! Masz niesamowity talent i pomysł!!! Straszne jestem ciekawa co będzie dalej! Kiedy nowa część?
Pozdr. i dodaje się ;]

 

Super zapraszam do siebie:

w-milczeniu-prawdy.blogspot.com

»-(¯`v´¯)-»

 

mam nadzieję, że odwdzięczysz sie i bd obserwować:
michalins.blogspot.com

 

Zapraszam na mojego bloga milioner.eu dawajcie komcie i obserwujcie ,a przy okazji super blog:-).

 

Cześć!Zapraszam wszystkich na mojego bloga www.milioner.eu dodawajcie się do obserwatorów i piszcie komcie a i super piszesz:-)

 

Fajnie piszesz :)Dodałam się do opserwatorów.Zapraszam na mój blog :)

 

swietny blog, czekam na kolejne notki:)
zapraszam na

aleksandra-fortuna.blogspot.com

 

niesamowity blog ;D
czekam na kolejny i zapraszam do siebie ;pp

xdulceamorx.blogspot.com

 

Napisałam rozdział 13 taki prezent na zakończenie roku:D:D:D

I udanej imprezy życzę

Jeśli przeczytasz to liczę na komentarz ;D

Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy twojego opowiadania

 

całkiem ciekawe. :)

 

Prześlij komentarz